Objednat dobrodružství

Termíny výprav:
1. března-10. března 2024: obsazeno
25. října - 3. listopadu 2024: obsazeno
18. února - 28. února 2025: 1 volné místo
21. října - 31. října 2025: 8 volných míst
18. března - 28. března 2026: 8 volných míst
Maximální počet účastníků: 8

Cena: 48900,- Kč

Objednávka výpravy

Co cena zahrnuje?
- dopravu tvého motocyklu z ČR do Malagy a zpět do ČR
- letištní transfer z letiště a na letiště
- dopravu tebe a stroje lodí přes Středozemní moře se spaním v kajutě
- ubytování v hotelích v Maroku se snídaní
- dopravu tebe a stroje zpět přes moře do Malagy se spaním v kajutě
- přípravu cesty a předání trasových podkladů pro navigaci
- služby dvou průvodců
- dárkový balíček

Co cena NEzahrnuje?
- tvou letenku do Malagy a zpět (cca 4-7 tis. Kč)
- pohonné hmoty
- stravování a pitný režim mimo snídaně
- volitelné pojištění

Časté dotazy

D: Kdo stojí za Maroko-Offem.cz?
O: Na české straně zajišťuje služby CA Xixao s.r.o. Marockou stranu, tedy lodní lístky a hotely jsou ve spolupráci s cestovní kanceláří BestTravelMorocco, Cassablanca. Průvodcovské služby jako takové opět zajišťujeme my.

D: Jak probíhá objednávka na výpravu?
O: Po obdržení objednávky vás budeme kontaktovat. Bude zaslána zálohová faktura na registrační email. V emailu se dozvíte množství podrobností.

D: Jak přepravíte můj motocykl?
O: Tvůj motocykl, s kompletní výbavou na cestu (bagáž, oblečení, helma, boty - v taškách) odevzdáš na místě naložení u našeho partnera v Budyni nad Ohří, Písku, Brně či Ostravě. Na letiště můžeš jet jen s mobilem, pasem a platební kartou. V Budyni nad Ohří si zase motocykl po návratu vyzvedneš. V případě zájmu si může přepravce tvůj motocykl (za nevelký příplatek) vyzvednout přímo u tebe doma. A domu ti ho zase po návratu přivézt.

D: Jaké potřebuji v Maroku doklady?
O: Motocykl musí mít SPZ a TP. Pokud není motocykl psán na tebe, je potřeba mít vyplněnou plnou moc (na vyžádání zašleme do e-mailu). Je potřeba mít jen platný pas s platností alespoň 6 měsíců a víza nejsou nutná.

D: Na jakém motocyklu je vhodné jet?
O: Preferujeme enduro/cestovní enduro motocykly, s maximální hmotností (bez paliva) do 200 kilogramů. V případě že bys chtěl vyrazit s námi na motocyklu větším a těžším (Africa Twin 1100, Tiger 900 Rally, BMW F900GS apod.), je to možné, ale až poté, co se s námi projedeš po našich cestách v Severních Čechách a my usoudíme, jestli je to pro tebe ok.

D: Jaké konkrétní motocykly doporučujete?
O: KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro (obojí s přídavnými nádržemi Rade Garage, Athena apod.). "Ostré" enduro motocykly s větší nádrží, alespoň 15 litrů a olejem s sebou pro výměnu v půlce cesty. Yamaha Ténéré 700, Aprilia Tuareg 660,  KTM 790/890 Adventure R, AJP PR7, Ducati DesertX, Kove 800X apod. Současně jsou vhodné také stroje s nižším objemem, jako například Honda CRF 300 L Rally, Voge 300 Rally či CFMOTO 450MT. Ze starších jakékoliv motocykly, které splňují níže a výše uvedená kritéria.

D: Musí být motocykl nějak vybaven?
O: Motocykl musí mít nádrž o kapacitě alespoň 15 litrů. Současně je nutné, aby měl pro všechny případy každý stroj svou vlastní navigaci s držákem (stačí mobil s aplikací Mapy.cz). Motocykl musí být obut do vhodných pneumatik. U ostrých enduro motocyklů doporučujeme dát dopředu o jeden zub větší kolečko.

D: Jaké pneumatiky jsou nejvhodnější?
O: Jede se hodně po kamenitých a šotolinových cestách. Tudíž jsou vhodné pneumatiky typu Mitas Trail XT, XT+, Trail Rally, Mitas MC23 Rockrider, Motoz Tractionator Desert, Michelin Anakee Wild, Michelin Desert Race, Metzeler Karoo 3, Dunlop D908RR, Naopak, nejsou úplně nejvhodnější "ostré" enduro pneumatiky, které mají větší riziko průrazu o ostré kameny. Pokud je jezdec opravdu zdatný, může jet třeba na Conti TKC80, Mitas E07 (první generace), nebo na Metzeler Enduro Sahara 3.

D: Jsou nějaké motocykly, které na vaši výpravu nedoporučujete?
O: Ano. Všeobecně všechna "těžká" cestovní endura, typu BMW F800/850/900GS, R1250GS, Yamaha Ténéré 1200, Ducati Multistrada Enduro, KTM 1190/1290 Adventure R, Triumph Tiger 800/900/1200, Moto Guzzi Stelvio 1200/V85TT, Honda Africa Twin 1000/1100, Suzuki V-Strom 650/800/1000/1050 a podobné. Pokud bys na takovém stroji přeci jen chtěl jet, přečti si prosím text o 4 odstavce výše.

D: Jak se dostanu z letiště k motorce? A naopak, po odevzdání motorky zpět na letiště?
O: V ceně máš letištní transfer k motocyklu a  zase zpět.

D: Jaké bude počasí?
O: V době výpravy bývají chladnější rána, kolem sedmi stupňů Celsia. Přes den teploty vystoupají někam k hodnotám 20-25 stupňů.

D: Jaká je náročnost trasy?
O: Velkou část se jede po trasách, po kterých vedla Rally Dakar. Znamená to , že trasa není vhodná pro začátečníky, či nějak mírně pokročilé jezdce. Cca 50% offroadu se jede po kamenitých pistách, zbytek po písku či kombinaci písku a šotolin.

D: Co si vzít sebou?
O: Motocykl by měl být vybaven pouze "měkkými" zavazadly - bočními taškami, nebo horní rolkou či podkovou. Nutné jsou enduro/cenduro vyšší boty a běžná kolekce oblečení na 8 dnů. Tzn. že pro "normálního chlapa" stačí patery ponožky, trenky a trička. Na večer nějaké tepláky a mikinu a tenisky, ideálně Crocsy. Na sebe stačí běžné cestovní oblečení. S sebou doporučujeme mít na zádech batůžek či Camelbag s alespoň dvěma litry vody.

D: Kolik budu potřebovat peněz sebou?
O: V Maroku stojí benzín cca tolik co u nás. Najedeme cca 2000 kilometrů. Jídlo stojí v Maroku (s přihlédnutím k turistickým přirážkám) také zhruba tolik co u nás. Dá se odhadnout, že by vám mělo stačit si vyměnit 5000 marockých Dinárů. Ty lze poměrně snadno vybrat i v bankomatu po  příjezdu do Maroka. Pokud jste milovníkem piva, umíme ho zajistit, s přihlédnutím na cenu, která je cca 100-125 Kč za třetinku.

D: Dá se v Maroku platit kartou?
O: Obvykle ne, ani na větších značkových pumpách. Pokud ano, tak často s procentuální přirážkou.

D: Je v Maroku mobilní signál?
O: překvapivě je skoro všude, i v pouštích, 4G signál. Je možné si zakoupit datovou SIMku, v ceně cca 100 Kč za 5GB dat. Doporučíme kde ji koupit přímo od místního operátora. Jsme schopni zajistit 30GB datovou SIM za 25€.

D: Kolik najedeme kilometrů?
O: Každý den jinak. Jsou dny s rychlejšími a rovnými cestami, jindy s členitými přejezdy. Někdy to bude 300, jindy zase jen třeba 80 km denně. Celkem najedeme cca 2000 kilometrů. První a poslední den jsou dlouhé a je na nich cca 350 kilometrů. Je možné si na nich zvolit, kolik toho chcete jet terénem a kolik po asfaltu.

V případě že máte nějaký další výše neuvedený dotaz, kontaktujte nás skrze zdejší formulář, na e-mailu, nebo na níže uvedeném telefonním čísle. Vše co víme, rádi zodpovíme.

Maroko Adventure Offem

Xixao s.r.o.
Cestovní Agentura
Stará Osada 357/13
46605 Jablonec nad Nisou
Telefon: (+420) 777 309 289
e-mail: info(zavináč)maroko-offem.cz
Vyhledávání